Často kladené otázky

1. Jak provést objednávku?
  • Objednávku můžete provést telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím našeho obchodu www.mirjan24.cz
2. Je možné změnit rozměry nábytku?
  • Není možné změnit rozměry nábytku.
3. Je LED osvětlení součástí každé sestavy?
  • LED osvětlení není obsaženo v každé sestavě, u každé sestavy je uvedená informace o tom, zda zahrnuje LED osvětlení.
4. Je možné u vás nakupovat na splátky?
  • Nákup na splátky bohužel nenabízíme.
5. Nabízí firma Mirjan službu montáže nábytku?
  • Nenabízíme montáž nábytku. Každá sestava je doručena spolu s jasnými a srozumitelnými instrukcemi.
6. Zasíláte vzorky?
  • Některé vzorky zasíláme. Informujte se o dostupnosti u našich operátorek.
7. Jakým způsobem mohu nábytek zaplatit?
  • Platbu v obchodě Mirjan24 můžete uhradit hotově, nebo převodem na účet.
8. Mohu si zvolit jiný materiál?
  • Není možná změna materiálu, z kterého je nábytek vyroben, ať už se jedná o tvrdý nebo čalouněný nábytek.
9. Jakým způsobem mohu zrušit objednávku?
10. Jak mohu zjistit, v jaké fázi je má objednávka?
  • Za účelem získání informací o Vaší objednávce napište dotaz na e-mailovou adresu info@mirjan24.cz nebo kontaktujte zákaznickou linku na telefonním čísle 773 773 211.
11. Jaká je záruční doba?
  • U všeho nábytku zakoupeného v obchodě Mirjan24.cz je garantována záruka 24 měsíců.

Reklamace

12. Jak postupovat v případě reklamace?
  • V případě reklamace nábytku je třeba vyplnit reklamační formulář online formuláře a přiložit fotografie poškozených částí spolu s jejich označením, které naleznete v přiložených instrukcích.
13. Jakým způsobem probíhá reklamace?
  • Po obdržení kompletní reklamace je na místo vyslán servisní technik, který stanoví rozsah a stav poškození. Následně je nábytek odvezen řidičem zpět do továrny a opraven.
14. Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?
  • Do 30 dnů od uplatnění reklamace. Za okamžik uplatnění reklamace vad se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

Doprava

15. Kolik stojí doručení nábytku?
  • Doprava veškerého objednaného nábytku je zdarma.
16. Je povinností řidiče vynést nábytek?
  • Řidiči nemají povinnost pomáhat s výnosem nábytku, proto je třeba zajistit výnos vlastními silami.
17. Jaká je doba doručení?
  • Doba doručení nábytku se odvíjí od jeho druhu: 10 pracovních dnů, 21 pracovních dnů nebo 35 pracovních dnů. Konkrétní informace jsou uvedeny v detailním popisu produktu.
18. Je možné stanovit dopravu nábytku na určitý den?
  • Není možné si stanovit doručení na konkrétní den.
19. Je možné doručit nábytek do jiné země?
  • Není to možné. Doprava objednaného nábytku je možná pouze a výlučně do země, ve které byl objednán.
20. Jakým způsobem jsou zabaleny rohové sedací soupravy?
  • Čalouněný nábytek je zabalen do krabic a následně převázán fólií. Díky tomu je nábytek řádně zajištěn.

Ostatni

21. Co je Newsletter?
  • Newsletter je forma elektronického časopisu rozesílaného pomocí elektronické pošty. Klade si za cíl informovat čtenáře o novinkách, změnách, nabídce nebo slevách. Přihlášení k newsletteru je zdarma, stejně tak i všechny informace, které jsou čtenářům zasílány.
22. Symetrická sedací souprava
  • Symetrická sedací souprava je sedačka, která má stejnou délkou obou bočních stran. Levá strana = zrcadlový odraz strany pravé.
23. Univerzální sedací souprava
  • Univerzální sedací souprava je sedačka, jejíž boční strana může být vlevo nebo vpravo z čelního pohledu. Zákazník si během montáže zvolí stranu sám.