Využíváme cookies pro reklamní i statistické účely a pro vylepšování našich webových stránek.

Doprava zdarma na vše
Výrobce nábytku
Vrácení do 30 dnů

FAQ - často kladené dotazy

1. Jak objednat zboží?

Jako první si vyberete produkt z naší nabídky e-shopu a zvolíte si parametry v konfigurátoru produktu (rozměr, barvu, typ, množství atd.) a kliknete na ikonku „Přidat do košíku”. Vyplníte svoji adresu, způsob doručení i platby a odešlete svoji objednávku. Objednávku také můžete provést telefonicky nebo přes e-mail. Potvrzení objednávky bude odesláno na Vaši e-mailovou adresu. Několik dní před dodáním objednaného zboží Vás budeme informovat o orientačním čase a přesném dni doručení.

2. Jak provést platbu?

Přizpůsobíme se Vám! Platbu můžete provést 2 různými způsoby: při dodání, převodem online.

3. Jak nakoupit na splátky?

Bohužel v současnosti není možné zakoupit zboží na splátky.

4. Kolik stojí doprava?

Vážíme si Vašeho času a peněz, z tohoto důvodu je doprava zdarma po celé zemi. Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější!

5. Jaká je doba dodání?

Doba dodání dle vybraného typu nábytku. Konkrétní informace ohledně termínu dodání naleznete v popisku u vybraného produktu.

6. Vynesete nábytek?

Zboží doručujeme do prvních dveří nebo do místa, kam může řidič nejblíže přijet. Naši řidiči nejsou povinni vynést nábytek. Z tohoto důvodu doporučujeme klientům zajistit si dostatečný počet lidí potřebný k převzetí nábytku od našeho řidiče a k následnému vynesení do domu nebo bytu.

Vynášku si můžete přiobjednat jako placenou službu. Více informací naleznete zde:
https://www.mirjan24.cz/mirjan/5479-vynos-zbozi-5902928690118.html

7. Nabízíte montáž nábytku?

Bohužel, nenabízíme službu montáže nábytku. Ke každému zakoupenému produktu obdržíte jednoduchý a přehledný návod ke složení, podle kterého vybraný nábytek jednoduše složíte.

8. Na co si dát pozor?

Na kontrolu zboží. Při objednání i převzetí zboží je důležité pečlivě zkontrolovat, zda vybraný produkt má správné parametry a zda barva a typ nábytku odpovídají Vašim požadavkům. Pokud zboží nesplní Vaše požadavky, můžete ho vrátit.

9. Jaká je záruční doba?

Na veškerý zakoupený nábytek v obchodě Mirjan24.cz je záruka 24 měsíců.

10. Co znamená vrácení zboží v termínu 14 dní?

Pokud nebudete se zakoupeným zbožím spokojeni, stačí zboží odeslat zpět a my Vám vrátíme peníze. Záleží jen na Vás, zda zboží přivezete vrátit osobně nebo využijete přepravní společnost dle Vašeho výběru. Máte k dispozici 14 dní během kterých nás musíte informovat o vrácení zboží a odeslat objednané zboží zpět.
Vrácený produkt by měl být pečlivě zabalen a zabezpečen. Vrácený nábytek nesmí nést žádné stopy používání, nesmí být poškozený a ani smontovaný.

11. Jak reklamovat nábytek?

Pro podání reklamace doporučujeme použít náš info@mirjan24.cz. Připojte k reklamaci, pokud je to možné, fotografie reklamovaného zboží, pomůže nám to lépe porozumět dané situaci a tak zvolit nejrychlejší způsob vyřízení reklamace.

Před převzetím a zaplacením zásilky si prosím důsledně prohlédněte zboží. V případě, že přepravní obal je viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol nebo zapište všechny skutečnosti do předávacího protokolu. Následně nás prosím o této situaci informujte.

V případě reklamace mechanického poškození, které nebylo možné zjistit ihned při převzetí zboží, je kupující povinen uplatnit tuto reklamaci okamžitě po převzetí zásilky. Pozdější reklamace mechanického poškození není možné uznat.

Nezapomeňte si také zkontrolovat počet balení a tento počet zapište do přepravního listu, který podepisujete při přebírání zásilky. Toto je nezbytné pro případ, pokud by nebyla dodána některá součást celku.