Reklamace – 5 kroků k vyřešení

Vážení zákazníci!

Nastal problém se zbožím zakoupeným v našem obchodě?

Chápeme, jak se cítíte. Proto Vám rádi pomůžeme s podáním Vaší reklamace. Pokusíme se ji vyřešit tak rychle, jak to jen bude možné.

Nicméně nejdříve budete muset učinit pár jednoduchých kroků:

1. Vytvořte fotografie produktu

Pokud máte jakékoliv problémy s produktem, který je v záruční době, zdokumentujte ho prosím. Vytvořte kvalitní fotografie poškození nebo vad produktu – nejlépe z několika různých úhlů. To nám pomůže s řešením Vašeho problému.

Vytvořte fotografie produktu
Vyplňte formulář

2. Vyplňte formulář

Vyplňte pravdivými údaji náš reklamační formulář, detailně popište poškození a také přiložte fotografie poškození. Formulář se automaticky odešle do našeho reklamačního oddělení

Chceme, aby byla Vaše reklamace co nejrychleji vyřešena, a to k Vaší 100 % spokojenosti. Proto Vás prosíme o kompletní vyplnění reklamačního formuláře, což podstatně urychlí reklamační proces.

3. Kontrola poškození

Na základě vyplněného a poslaného formuláře se naši specialisté z reklamačního oddělení seznámí s konkrétní situací a vyhodnotí poškození výrobku.

Bez obav! Naši specialisté přesně vědí, jaké řešení Vám bude nejlépe vyhovovat.

Kontrola poškození
Zpracování reklamace

4. Zpracování reklamace

Zpracování reklamace trvá 30 dní. V průběhu této doby se snažíme vyhodnotit závadu a vyřešit nastalý problém. Budeme Vás informovat o aktuální situaci v průběhu reklamace. Našim cílem je společně a co nejrychleji vyřešit nastalý problém.

5. Možnosti reklamace

Naši odborníci se snaží vybrat co nejlepší možné řešení Vaší reklamace. Může se jednat o: výměnu dílů, celého produktu nebo o slevu.

Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá!

Možnosti reklamace

Reklamační formulář

Nahrajte fotografie reklamovaného tovaru alebo prílohu (súbory typu jpg, jpeg, png, gif, bmp, txt, pdf, doc, docx)